Saç Dökülmesi Tedavisi

Saç dökülmesi sonu kelliğe giden ve insanların öz güvenlerine zedeleyen bir hastalıktır. Bu hastalığın çeşitli sebepleri olduğu gibi sadece ırsi nedenlerden ötürü saçları dökülen bireyler de bulunmaktadır. Saç dökülmesini tedavi edecek ve saçları eski haline döndürecek çeşitli tedavi yöntemlerinin bulunduğu bilinmektedir. Fakat zenginleştirilmiş kan saç dökülmelerinde en çok fayda sağlayan tedavi yöntemlerinin başında gelmektedir.

Saç İçin Zenginleştirilmiş Kan Tedavisinin Özellikleri

Zenginleştirilmiş kan tedavisi sadece saç için değil başka hastalıkları önlemede veya cilde gençlik sağlamada oldukça etkili bir tedavi biçimidir. Bu tedavi biçiminin ana maddesini insanların kendi kanları oluşturduğundan ötürü sağlık açısından herhangi bir yan etkisinin ve zararının görülme olasılığı yok denecek kadar azdır. Saç için zenginleştirilmiş kan tedavisine başlanmadan önce bireylerden belirli oranlarda kan alınmaktadır. Daha sonra alınan kanlar çeşitli işlemlerden geçirilmektedir.

Zenginleştirilmiş kan protein bakımından da bir hayli zengin özellikler taşımaktadır. Saç için Zenginleştirilmiş kan tedavisi uygulanmadan önce saç derisine belirli solüsyonlar uygulanmaktadır. Uygulanan solüsyonlar saç derisinde bir uyuşmasa yaşanmasını sağlamaktadır. Bu sebepten ötürü kişiler saç derisine enjekte edilen ilacın acısını duymamaktadır. Bu tedaviyi saçları seyrelmeye başlayan herkes kullanabilmektedir. Erkek ya da kadın ayrımı olmadığı için Zenginleştirilmiş kan saç tedavisi oldukça fazla insan tarafından tercih edilmektedir. Zenginleştirilmiş kan saç tedavisinin uygulama süresi yirmi ve otuz dakika arasında değişim göstermektedir. Bu işlem için gerekli olan seans sayısı en fazla altı olarak belirlenmektedir. Bu tedavi biçimi saç köklerinin yapılarını güçlendirmeye yöneliktir. Yani tedaviye başlayan kişilerin ilk seanstan sonra hemen gür saçlara kavuşmaları olanak dışıdır. Saçlarda görülen değişim ancak zaman geçtikçe ve tedavi etkili olmaya başladıkça fark edilmektedir.

Saçlarda kullanılan zenginleştirilmiş kan tedavisinin bilinen bir yan etkisi bulunmamaktadır. Fakat işlem iğneli bir operasyon süreci içerdiği için bazı hastaların baş ağrısı sorunu yaşadıkları bir gerçektedir. Bu ağrılar kalıcı olmadığından ötürü alınan ağrı kesici ilaçların sonrasında kendilerini tekrarlamamaktadır.