Redermalizasyon Uygulamaları

Yaşlanmaya karşı alınan önlemlerin her geçen gün arttığını ya da zaten var olan yöntemlerin geliştirildiğini söylemek mümkündür. İlerleyen zaman, çevresel etkiler, yer çekimi ve stres insanların oldukça kolay bir şekilde yaşlanma belirtileri göstermelerine neden olmaktadır. Bu yaşlanma belirtilerini tersine çevirme ya da yaşlanma belirtileri oldukça yavaşlatma yöntemlerinden biri de redermalizasyon uygulamaları olarak bilinmektedir.

Redermalizasyon Uygulamalarının Özellikleri

Redermalizasyon uygulamalarının bir çeşit mezoterapi yöntemi olduğunu söylemek mümkündür. Vücudun yaşlanma belirtileri göstermesinin en büyük nedeni bünyedeki hyaluronik asit azlığıdır. Ayrıca kolajen üretiminin azalması ya da üretilen kolajenlerin kalitesiz olması da hızlı yaşlanmayı tetiklemektedir. Redermalizasyon uygulamaları sayesinde bu sorunlara çareler bulunmaktadır.

Redermalizasyon uygulamaları özellikle cildin hyaluronik asit dengesini sağlamak için yapılan uygulamalar olarak gösterilmektedir. İçerisinde özellikle hyaluronik asit ve başka destek maddeleri birleştirilerek redermalizasyon içerikli ilaçlar elde edilmektedir. Kişilerin yaptırdıkları nem aşıları ya da bazı mezoterapi uygulamaları da redermalizasyon olarak görülmektedir. Oluşturulan ilaçlar bir enjektör ile deri altına verilmektedir. Bu enjekte etme işlemi işinde uzman kişiler ya da bir doktor tarafından yapılmalıdır. Enjekte işlemi sırasında kullanılan lokal anestezi kremleri hastaların acı hissetmelerini engellemektedir. Bu sebepten ötürü hastaların tedirginlik yaşamalarına gerek yoktur.

Redermalizasyon uygulamaları vücudun çeşitli bölgelerine uygulanabilmektedir. Yüz, boyun, eller, dekolte ve göz çevresi redermalizasyon uygulamalarının en çok tercih edildiği bölgelerin başında gelmektedir. Bu bölgelerin derileri ince olduğu için zamana karşı en çok yıpranan bölgelerin başında gelmektedir. Redermalizasyon uygulamalarının sonrasında cilde bir parlaklık kazandırılmaktadır. Ayrıca kırışıklıkların ve cilt lekelerinin de uygulanan işlemlerle birlikte azaldığı bilinmektedir. Seanslar ortalama olarak dört veya altı şeklinde düzenlenmektedir. Seansların kendilerini tekrar etme aralıkları ise hastanın problemine göre doktor tarafından belirlenmektedir. Fakat genellikle haftada ya da on beş günde bir seans yapılarak redermalizasyon uygulamaları bitirilmektedir. Bu uygulamalardan en yüksek faydanın alınması uygulamaların tekrar edilmesine bağlıdır. Redermalizasyon içerikli uygulamalar en az senede bir kez tekrar yaptırılmalıdır. Bireylerin yaptıkları cilt bakımları da redermalizasyon uygulamalarından alınan verimi büyük ölçüde etkileyip uygulamaların ömürlerini uzatmaktadır.