Odaklı Ultrason Ameliyatsız Yüz Germe

Kadınlarda kimi zaman yaştan dolayı meydana gelen, kimi zaman da belirli hastalıklar ve kilo neticesi ile oluşan sarkmalar ve yüz yapısının bozulması nedenleri ile başvurmakta olduğu yüz germe operasyonlarından en yenisi ve en hızlı tedavi yöntemlerinden bir tanesi olarak odaklı ultrason ameliyatsız yüz germe operasyonları göz önüne çıkmaktadır.

Odaklı yani fokuslu ultrason tedavisi, kişinin cildinin yüzeyinde herhangi bir şekilde olumsuz etki oluşturmadan, SMAS tabakası adı verilen kas ve cilt arasındaki bölgeye uygulanmaktadır. Bölgede 65 santigrat dereceye kadar bir ısı artışı meydana getirilmesi sonrasında dokunun ciddi anlamda yenilenmesi ve kolajen sentezi yaptırmakta olan aktiviteler meydana getiren uygulamadır. Adından da anlaşıldığı üzere bu tedavi yönteminde tarama ve araştırma teknolojisi için geliştirilen ultrason cihazı kullanılmaktadır. Ultrason cihazının yüz bölgesinde odaklandığı noktalara ses dalgası yayması sağlanır. Bu işlemde yüzeyde herhangi olumsuz bir şekilde etkilenmesi söz konusu değildir. Bunun yanı sıra cildin 3 ila 4,5 mm kadar derinliğinde bulunan SMAS tabakasında bu şekilde bir ısı artışı sağlanmaktadır. Bu ısı artışı ile beraber cilt altında tepkimeler oluşur ve harekete geçen cildin yoğun bir şekilde yenilenmesi ve sıkılaşması görülmektedir.

Odaklı Ultrason Uygulamasının Faydaları

Sağlık sektöründe yüz germe için kullanılmakta olan birçok yöntemin yanı sıra odaklı ultrason uygulaması, cerrahi bir işlem gerektirmeyen uygulama olmasından dolayı, cilt yenileyici ve tedavi etkinliğini oldukça ilerilere taşımayı başarmaktadır. Odaklı ultrason uygulamasının faydaları da bulunmaktadır.

Odaklı ultrason uygulamasından faydalanan kişiler, 1 yıla kadar rahatlıkla bu tedavinin etkilerinden faydalanabilmektedir. Uygulamanın etkisi, uygulamadan hemen sonra başlamaktadır. 3 aya kadar artan etkisi ile beraber kişiye göre 1 seneye kadar etkisini koruyabilmektedir. Odaklı ultrason uygulamasının hemen ardından etkilerinin göze çarpıcı bir şekilde görülmesi de kişinin tedavi esnasında bile değişimi fark etmesi konusunda ön plana çıkmaktadır.

Odaklı ultrason uygulaması sayesinde ciltte kolajen üretimi artmaktadır. Bunun yanı sıra sağlıklı bir bağ dokusu oluşmasına olanak sağlamaktadır. Yüzde oluşan kırışıklıklarda azalma görülmesinin yanı sıra bu uygulamayı kullananların yüz dokusunda elastiklik de artmaktadır.