Aptos İle Yüz & Boyun Germe

Ameliyatsız yüz ve boyun germe işlemleri özellikle hastalar tarafından rağbet gören işlemler arasındadır. İnsan vücudunda yaşlanma belirtileri en çok yüz ve boyun bölgelerinde kendini belli etmektedir. Çünkü vücudun bu bölgeleri diğer kısımlara göre daha ince bir deri yapısına sahiptir. Yer çekimi ve yaşın ilerlemesi sonrasında sarkmalar ve çökmeler ilk olarak bu bölümlerde görülmektedir. Yaşlanma belirtilerini erteleyen ameliyatsız yöntemler arasında aptos iple yüz germe çok etkili olarak görülmektedir. Bu germe sisteminin sağladığı avantajlar doktorlar ve hastaların aptos ipe yönelmelerini sağlamıştır.

Aptos ile Yüz ve Boyun Germenin Özellikleri

Cerrahi bir ip türü olan aptos ip ile yüz ve boyunda germe işlemleri yapmak mümkündür. İplerin deri içerisinde kaybolmaması ve normal cerrahi iplerden farklı olarak tırtıklı bir yapı göstermesi germe işleminden daha büyük yarar sağlanmasına yardımcı olmaktadır. Aptos iple yüz germe işlemi otuz ve atmış yaş arasındaki hastalara önerilmektedir. İşlem sırasında hastalara lokal anestezi uygulandığı için hastaların ağrı veya acı hissetme olasılıkları bulunmamaktadır. İşlem lokal anestezi ilaçları etki sağladığında başlamaktadır. İplerin yüze yerleştirilmesi için özel iğneler kullanılmaktadır. Bu iğneler ipin yüzün altına istenilen biçimlerde yerleştirilmesine yardımcı olmaktadır. Deri altına yerleştirilen iplerin dışarıdan bakıldıklarında belli olma ihtimalleri yoktur. Hastalar dokunduklarında da normal tenlerinden başka bir şey hissetmemektedir.

Aptos iple yüz veya boyun germe işlemi ortalama olarak iki saat sürmektedir. Bu işlemin uzaması ya da beklenenden daha kısa sürmesi ipliklere bağlıdır. Bazı hastalar yaşlarından ötürü daha az iplik kullanımına gereksinim duymaktadır. Bu hastalar için operasyon süreci de kısalmaktadır. Aptos ile yüz ve boyun germe işlemi sonrasında görülen şişlikler ve kızarıklıklar kısa bir zaman sonrasında geçmektedir. Doktorlar hastalarına bu işlem bittikten sonra buz kompresi yapmalarını tavsiye etmektedir. Buz kompresi hem şişliklerin inmesinde hem de ödemlerin giderilmesinde büyük bir rol oynamaktadır. Gerdirme işlemi bittikten sonra mimik kullanımında aşırıya kaçmamak gerekmektedir. Yüz ve boyun kasları yorulmamalıdır. İşlemi işinde uzman bir doktor yaptığında hastaların herhangi bir komplikasyonla karşılaşmadıkları bilinmektedir.